Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 143 (13000/1) „HAŃCZA” w dniu 23.11.2025 roku

Aktualizacja: 2025-11-23, 20:48 (3)
Opublikowano: 2025-11-23, 20:04

W dniu 23.11.2025 roku z powodu awarii lokomotywy i opóźnienia pociągu IC nr 143 (13000/1) „HAŃCZA” relacji Vilnius – Kraków Główny  podróżnym umożliwiono przejazd i i uzgodniono honorowanie biletów w poniższych pociągach:

  • EIP nr 5310/1 relacji Gdynia Główna – Kraków Główny na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
  • KM nr 12642 relacji Warszawa Gdańska – Radom Główny na odcinku Warszawa Zachodnia – Radom Główny
  • KM nr 29475 relacji Radom Główny – Skarżysko Kamienna

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.