W dniu 03.12.2025 r. z powodu opóźnienia pociągu IC nr 15108/9 „KATAMARAN” relacji Łódź Fabryczna – Gdynia Główna podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w poniższych pociągach:
- KM nr 91992 relacji Skierniewice – Warszawa Wschodnia
- KM nr 97140 relacji Warszawa Lotnisko Chopina – Modlin na odcinku Warszawa Zachodnia – Modlin
- KM nr 15433 relacji Warszawa Zachodnia peron nr 9 – Działdowo na odcinku Legionowo – Działdowo
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do