Opóźnienie pociągu IC nr 1620/1 „ASNYK” w dniu 18.05.2025 roku
Dnia 18.05.2025 z powodu opóźnienia spowodowanego awarią taboru pociągu IC 1620/1 „ASNYK” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny podróżnym umoźliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:
- PR nr 175202/3 „PROSNA” relacji Warszawa Wschodnia – Poznań Główny na odcinku Warszawa Wschodnia – Ostrów Wielkopolski
- IC nr 16150/1 „ŚNIEŻKA” relacji Warszawa Wschodnia – Szklarska Poręba Górna na odcinku Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.