Opóźnienie pociągu IC nr 17102/3 „ZIELONOGÓRZANIN” w dniu 24.11.2025 roku
W dniu 24.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 17102/3 „ZIELONOGÓRZANIN” relacji Warszawa Wschodnia – Zielona Góra Główna podróżnym umożliwiono przejazd i i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:
- IC nr 5604/5 „MIESZKO” relacji Gdynia Główna – Wrocław Główny
- PR nr 79611 relacji Poznań Główny – Zielona Góra Główna
- IC nr 17100/1 „LUBUSZANIN” relacji Warszawa Wschodnia – Zielona Góra Główna
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do