Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Opóźnienie pociągu IC nr 17102/3 „ZIELONOGÓRZANIN” w dniu 24.11.2025 roku

Aktualizacja: 2025-11-24, 21:15 (2)
Opublikowano: 2025-11-24, 20:08

W dniu 24.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu  IC nr 17102/3 „ZIELONOGÓRZANIN” relacji Warszawa Wschodnia – Zielona Góra Główna podróżnym umożliwiono przejazd i i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:

  • IC nr 5604/5 „MIESZKO” relacji Gdynia Główna – Wrocław Główny
  • PR nr 79611 relacji Poznań Główny – Zielona Góra Główna 
  • IC nr 17100/1 „LUBUSZANIN” relacji Warszawa Wschodnia – Zielona Góra Główna

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.