W dniu 12.11.2025 r. z powodu defektu lokomotywy i znacznego opóźnienia pociągu IC nr 1808/9 „PODLASIAK” relacji Suwałki – Szczecin Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w poniższych pociągach:
- PR nr 10232 (R) relacji Suwałki – Białystok
- IC nr 1626/7 „LEŚMIAN” relacji Białystok – Wrocław Główny na odcinku Białystok – Warszawa Gdańska
- EIC nr 44 (17008/9) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Warszawa Gdańska – Berlin Hauptbahnhof na odcinku Warszawa Gdańska – Poznań Głowny.
- IC nr 57104/5 „BACHUS” relacji Gdynia Główna – Zielona Góra Główna na odcinku Poznań Główny – Zielona Góra Główna
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do