Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 21010/1 „KIYV EXPRESS” w dniu 23.11.2025 roku

Opublikowano: 2025-11-23, 09:29

W dniu 23.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 21010/1 „KIYV EXPRESS” relacji Kyiv-Pasazhyrskyi – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągu:

  • KM nr 21718 relacji Dęblin – Warszawa Wschodnia

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.