Opóźnienie pociągu IC nr 261 (56000/1) „BALTIC EXPRESS” w dniu 09.11.2025 roku
W dniu 09.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 261 (56000/1) „BALTIC EXPRESS” relacji Gdynia Główna – Praha hl.n. podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w niżej wymienionych pociągach:
- IC nr 57108/9 „STOCZNIOWIEC” relacji Gdynia Główna - Zielona Góra Główna na odcinku Gniezno - Poznań Główny
- IC nr 73106/7 „FAŁAT” relacji Poznań Główny - Przemyśl Główny na odcinku Poznań Główny - Wrocław Główny
- KD nr 6283 relacji Rawicz - Lichkov na odcinku Wrocław Główny - Lichkov
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.