Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 261 (56000/1) „BALTIC EXPRESS” w dniu 09.11.2025 roku

Opublikowano: 2025-11-09, 07:40

W dniu 09.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 261 (56000/1) „BALTIC EXPRESS” relacji Gdynia Główna – Praha hl.n.  podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w niżej wymienionych pociągach:

  • IC nr 57108/9 „STOCZNIOWIEC” relacji Gdynia Główna - Zielona Góra Główna na odcinku Gniezno - Poznań Główny
  • IC nr 73106/7 „FAŁAT” relacji Poznań Główny - Przemyśl Główny na odcinku Poznań Główny - Wrocław Główny
  • KD nr 6283 relacji Rawicz - Lichkov na odcinku Wrocław Główny - Lichkov

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.