W dniu 17.06.2025 r. z powodu opóźnienia pociągu IC nr 3526/7 „SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w poniższych pociągach spółki „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.:
- KM nr 21630/1 (R80) relacji Radom Główny – Warszawa Gdańska na odcinku Radom Główny – Warszawa Zachodnia
- KM nr 21632/3 (R80) relacji Radom Główny – Warszawa Gdańska na odcinku Radom Główny – Warszawa Zachodnia
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do