Opóźnienie pociągu IC nr 38101/0 „GÓRSKI” w dniu 20.03.2025 roku
W dniu 20.03.2025 roku w związku z awarią wagonu i opóźnieniem pociągu IC nr 38101/0 „GÓRSKI” relacji Rzeszów Główny - Świnoujście podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki ,,PKP Intercity" S.A. w poniższym pociągu:
- KM nr 19402 relacji Warszawa Wschodnia – Łowicz Główny
- EIC nr 46 (17006/7) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Warszawa Wschodnia - Berlin Hbf na odcinku Warszawa Wschodnia - Poznań Główny
- R nr 78305 relacji Poznań Główny - Szczecin Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.