Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 38101/0 „GÓRSKI” w dniu 20.03.2025 roku

Aktualizacja: 2025-03-20, 10:21 (3)
Opublikowano: 2025-03-20, 09:04

W dniu 20.03.2025 roku w związku z awarią wagonu i opóźnieniem pociągu IC nr 38101/0 „GÓRSKI”  relacji Rzeszów Główny - Świnoujście podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki ,,PKP Intercity" S.A. w poniższym pociągu:

  • KM nr 19402 relacji Warszawa Wschodnia – Łowicz Główny
  • EIC nr 46 (17006/7) „BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS” relacji Warszawa Wschodnia - Berlin Hbf na odcinku Warszawa Wschodnia - Poznań Główny 
  • R nr 78305 relacji Poznań Główny - Szczecin Główny

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.