W dniu 11.05.2025 r. z powodu opóźnienia pociągu IC nr 38106/7 „OSTERWA” relacji Zakopane – Szczecin Główny podróżnym umożliwiono przejazd w pociągu EIC nr 1802/3 „CHROBRY” relacji Warszawa Wschodnia – Szczecin Główny na odcinku Poznań Główny – Szczecin Główny oraz uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w pociągu PR nr 78535 (R) „WILDA” relacji Poznań Główny – Kostrzyn na odcinku Poznań Główny – Krzyż.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do