Opóźnienie pociągu IC nr 38172/3 „PRZEMYŚLANIN” w dniu 06/07.01.2025 roku
W dniu 06/07.01.2025 roku w związku z opóźnieniem (około 180 minut) pociągu IC nr 38172/3 „PRZEMYŚLANIN” relacji Przemyśl Główny – Świnoujście - Ustka spowodowanym usterką lokomotywy (potrącenie zwierzyny leśnej), podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągach:
- IC nr 68101 „BOSMAN” relacji Wrocław Główny - Kołobrzeg na odcinku Wrocław Główny - Poznań Główny - Białogard
- IC nr 68102/3 „SWAROŻYC” relacji Wrocław Główny - Szczecin Główny
- IC nr 38192/3 „PODHALANIN” relacji Zakopane - Szczecin Główny na odcinku Poznań Główny - Szczecin Główny
- PR nr 78941 "MUSZELKA" relacji Poznań Główny - Kołobrzeg na odcinku Poznań Główny - Białogard
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.