Opóźnienie pociągu IC nr 38172/3 ,,PRZEMYŚLANIN" w dniu 02.10.2025 roku
W dniu 02.10.2025 r. z powodu awarii taboru i opóźnienia pociągu IC nr 38172/3 ,,PRZEMYŚLANIN” relacji Przemyśl Główny – Świnoujście podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w n/w pociągu:
- PR nr 78400/1 ,,MEDUZA” relacji Poznań Główny - Świnoujście
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.