Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 38172/3 ,,PRZEMYŚLANIN" w dniu 02.10.2025 roku

Opublikowano: 2025-10-02, 05:26

W dniu 02.10.2025 r. z powodu awarii taboru i opóźnienia pociągu IC nr 38172/3 ,,PRZEMYŚLANIN” relacji Przemyśl Główny – Świnoujście podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w n/w pociągu:

  • PR nr 78400/1 ,,MEDUZA” relacji Poznań Główny - Świnoujście

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.