Dnia 24.07.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 38172/3 "PRZEMYŚLANIN" relacji Przemyśl Główny - Świnoujście, podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągu:
- PR nr 78401 "MEDUZA" relacji Poznań Główny - Świnoujście
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do