Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 406 (41010/1) „CHOPIN” w dniu 03.11.2025 roku

Aktualizacja: 2025-11-03, 05:32 (2)
Opublikowano: 2025-11-03, 05:12

W dniu 03.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 406 (41010/1) „CHOPIN”  relacji München Hbf– Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w niżej wymienionych pociągach:

  • Polregio nr 43526 relacji Czechowice-Dziedzice - Oświęcim
  • KML nr 32556 relacji Oświęcim - Tunel na odcinku Oświęcim - Kraków Główny
  • EIP nr 3112/3 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia
  • EIP nr 3508 relacji Rzeszów Główny – Gdynia Główna na odcinku Kraków Główny – Warszawa Wschodnia

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.