W dniu 18.10.2025 roku z powodu awarii taboru i opóźnienia pociągu IC nr 45100/1 „HEWELIUSZ” relacji Bielsko-Biała Główna – Gdynia Główna podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w n/w. pociągach:
- IC nr 3804/5 „MALCZEWSKI” relacji Kraków Główny - Kołobrzeg na odcinku Rawicz – Poznań Główny
- PR nr 67925 relacji Wrocław Główny – Poznań Głównyna odcinku Rawicz – Poznań Główny
- IC nr 75104/ „BACHUS” relacji Zielona Góra Główna – Gdynia Główna na odcinku Poznań Główny – Gdynia Główna
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do