W dniu 24.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 54100/1 „HEWELIUSZ” relacji Gdynia Główna - Żory podróżnym umożliwiono przejazd i i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:
- na odcinku Gniezno - Poznań Gł. w pociągu KW nr 77478,
- na odcinku Poznań Gł. – Rawicz w pociągu KW nr 77500,
- na odcinku Poznań Gł. - Wrocław Gł. w pociągu nr 1612,
- na odcinku Poznań Gł. - Opole Gł. (podróżni z/do stacji Żmigród, Oborniki Śl., Wrocław Mikołajów, Oława, Brzeg) umożliwiono przejazd pociągu nr 84100,
- na odcinku Wrocław Gł. - Opole Gł.w pociągu nr 8302.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do