W dniu 12.07.2025 roku w związku z opóźnieniem pociągu IC nr 54154/5 ,,ARTUS” (aktualne opóźnienie 120 minut) relacji Hel – Bielsko – Biała Główna podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągach:
- IC nr 8306/7 ,,ZEFIR” relacji Ustka – Przemyśl Główny na odcinku Poznań Główny – Opole Główne
- IC nr 8358/9 ,,WYCZÓŁKOWSKI” relacji Świnoujście – Przemyśl Główny na odcinkuWrocław Główny – Opole Główne
- POLREGIO nr 64412 relacji Wrocław Główny – Kędzierzyn Koźle
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do