W dniu 06.10.2025 r. z powodu awarii taboru i opóźnienia pociągu IC nr 5710/1 „POJEZIERZE” relacji Olsztyn Główny – Poznań Główny podróżnym umożliwiono przejazd w pociągu PR nr 57260/1 relacji Bydgoszcz Główna – Poznań Główny na odcinku Mogilno – Poznań Główny. Uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do