Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 61100/1 ,,ORZESZKOWA" w dniu 07.05.2025 roku

Aktualizacja: 2025-05-07, 17:24 (2)
Opublikowano: 2025-05-07, 16:01

W dniu 07.05.2025 roku w związku z awarią lokomotywy i opóźnieniem pociągu IC nr 61100/1 ,,ORZESZKOWA” relacji Jelenia Góra – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A.  w n/w pociągach:

  • IC nr 54104/5 ,,ARTUS” relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.