Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 61100/1„ORZESZKOWA” w dniu 23.03.2025 roku

Opublikowano: 2025-03-23, 18:29

W dniu 23.03.2025 roku w związku z awarią pociągu oraz opóźnieniem pociągu IC nr 61100/1 „ORZESZKOWA”  relacji Jelenia Góra – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki ,,PKP Intercity" S.A. w poniższym pociągu:

  • R nr 41220 relacji Częstochowa – Łódź Fabryczna na odcinku Radomsko - Koluszki
  • ŁKA nr 1949 relacji Łódź Fabryczna – Warszawa Wschodnia na odcinku Koluszki - Warszawa Wschodnia

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.