Opóźnienie pociągu IC nr 61100/1„ORZESZKOWA” w dniu 23.03.2025 roku
W dniu 23.03.2025 roku w związku z awarią pociągu oraz opóźnieniem pociągu IC nr 61100/1 „ORZESZKOWA” relacji Jelenia Góra – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki ,,PKP Intercity" S.A. w poniższym pociągu:
- R nr 41220 relacji Częstochowa – Łódź Fabryczna na odcinku Radomsko - Koluszki
- ŁKA nr 1949 relacji Łódź Fabryczna – Warszawa Wschodnia na odcinku Koluszki - Warszawa Wschodnia
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.