Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu IC nr 61150/1,,ŚNIEŻKA" w dniu 25.05.2025 roku

Opublikowano: 2025-05-25, 19:47

Dnia 25.05.2025 roku w związku z opóźnieniem pociągu IC nr 61150/1 ,,ŚNIEŻKA” relacji Szklarska Poręba Górna  – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:

  • IC nr 8302/3 ,,CHEŁMOŃSKI” relacji Świnoujście – Kraków Główny na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne
  • IC nr 54100/1 ,,HEWELIUSZ” relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne

 

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

 

  • za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 

 Przepraszamy za niedogodności.