Opóźnienie pociągu IC nr 61150/1,,ŚNIEŻKA" w dniu 25.05.2025 roku
Dnia 25.05.2025 roku w związku z opóźnieniem pociągu IC nr 61150/1 ,,ŚNIEŻKA” relacji Szklarska Poręba Górna – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:
- IC nr 8302/3 ,,CHEŁMOŃSKI” relacji Świnoujście – Kraków Główny na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne
- IC nr 54100/1 ,,HEWELIUSZ” relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.