Dnia 25-08-2025 roku z powodu awarii lokomotywy i opóźnieniem pociągu IC nr 61152/3,,ORZESZKOWA" relacji Szklarska Poręba Górna – Warszawa Wschodnia, uzgodniono honorowanie biletów IC w pociągach:
- KD nr 67900 „KAMIEŃCZYK” relacji Szklarska Poręba Górna – Poznań Główny na odcinku Wałbrzych Główny – Wrocław Główny
- IC nr 6124/5 „KRASIŃSKI” relacji Wrocław Główny – Białystok na odcinku Wrocław Główny – Warszawa Wschodnia
- IC nr 8358/9 „WYCZÓŁKOWSKI” relacji Świnoujście – Przemyśl Główny na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne
- IC nr 54154/5 „ARTUS” relacji Hel – Bielsko-Biała Główna na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do