W dniu 17.02.2025 roku w związku z opóźnieniem pociągu IC nr 61190/1 „KARKONOSZE” relacji Szklarska Poręba Górna – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągach:
- KD nr 66254 relacji Szklarska Poręba Górna – Jelenia Góra
- KD nr 66226 relacji Jelenia Góra – Wałbrzych Główny
- KD nr 69126 relacji Wałbrzych Główny – Wrocław Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do