W dniu 23.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 63172/3 ,,ROZEWIE” relacji Wrocław Główny – Przemyśl Główny podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w niżej wymienionych pociągach:
- IC nr 6300/1 ,, WYSPIAŃSKI relacji Wrocław Główny – Przemyśl Główny na odcinku Wrocław Główny - Opole Główne oraz Gliwice - Przemyśl Główny
- IC nr (203) 64000/1,, DANUBIUS” relacji Wrocław Główny – Bohumin na odcinku Wrocław Główny – Kędzieźyn Koźle
- PR nr 64050 relacji Brzeg – Wisła Gąbce na odcinku Opole Główne - Zdzieszowice
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do