Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Opóźnienie pociągu IC nr 63172/3 „ROZEWIE” w dniu 23.11.2025 roku

Aktualizacja: 2025-11-23, 06:01 (2)
Opublikowano: 2025-11-23, 05:54

W dniu 23.11.2025 roku z powodu opóźnienia pociągu IC nr 63172/3 ,,ROZEWIE” relacji Wrocław Główny – Przemyśl Główny podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w niżej wymienionych pociągach:

  • IC nr 6300/1 ,, WYSPIAŃSKI relacji Wrocław Główny – Przemyśl Główny na odcinku Wrocław Główny - Opole Główne oraz Gliwice -  Przemyśl Główny
  • IC nr (203) 64000/1,, DANUBIUS” relacji Wrocław Główny – Bohumin na odcinku Wrocław Główny – Kędzieźyn Koźle
  • PR nr 64050 relacji Brzeg – Wisła Gąbce na odcinku Opole Główne - Zdzieszowice

 Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.