W dniu 19.03.2025 roku w związku z opóźnieniem pociągu IC nr 73102/3 ,,ŚLĄZAK" relacji Poznań Główny – Przemyśl Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki ,,PKP Intercity" S.A. w następujących pociągach:
- PR nr 76108 relacji Poznań Główny – Szklarska Poręba Górna na odcinku Poznań Główny – Wrocław Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do