W dniu 01.01.2025 r. z powodu uszkodzenia sieci trakcyjnej i opóźnienia pociągu IC nr 81170/1 ,,UZNAM” relacji Świnoujście – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów „PKP Intercity” S.A. w pociągu:
- KM nr 91120/1 ,,MAZOVIA” relacji Płock – Warszawa Wschodnia na odcinku Kutno – Warszawa Wschodnia.\
- IC nr 72100/1 ,,WARTA” relacji Poznań Główny – Lublin Główny na odcinku Poznań Główny – Warszawa Wschodnia.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do