Dnia 04.10.2025 roku w związku z opóźnieniem pociągu IC nr 8306/7 ,,ZEFIR” relacji Ustka - Przemyśl Główny, podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w niżej wymienionych pociągach:
- R nr 87942 „GWDA ” relacji Kołobrzeg – Poznań Główny na odcinku Jastrowie - Poznań Główny
- IC nr 8304 „MALCZEWSKI ” relacji Kołobrzeg – Kraków Główny na odcinku Jastrowie - Kraków Główny
- IC nr 56004/5 (265) „BALTIC EXPRESS ” relacji Gdynia Główna -Praha hl.n. na odcinku Poznań Główny - Wrocław Główny
- IC nr 73002/3 (57) „WAWEL” relacji Berlin Hbf - Przemyśl Główny na odcinku Wrocław Główny – Przemyśl Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do