W dniu 10.05.2025 roku w związku awarią lokomotywy i opóźnieniem pociągu IC nr 83170/1 ,, USTRONIE" relacji Kołobrzeg – Kraków Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w n/w pociągach:
- KM nr 51400 relacji Mława – Warszawa Zachodnia peron 9 na odcinku Gąsocin - Warszawa Zachodnia peron 9
- IC nr 1320/1 ,,KARŁOWICZ” relacji Warszawa Wschodnia – Kraków Główny
- PR nr 23312/3 relacji Ostrowiec Świętokrzyski – Kraków Główny na odcinku Skarżysko Kamienna – Kraków Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do