W dniu 02.12.2025 r. z powodu opóźnienia pociągu IC nr 83172/3 „PRZEMYŚLANIN” relacji Świnoujście - Przemyśl Główny, spowodowanego przerwą w ruchu pociągów na odcinku Budzyń – Chodzież i oczekiwaniem w stacji Poznań Główny na pociąg IC nr 87172/3 „PRZEMYŚLANIN” relacji Ustka – Poznań Główny podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w pociągu KW nr 17207/6 (Os) PKM2/PKM1 relacji Kutno – Rawicz na odcinku Poznań Główny – Rawicz.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do