W dniu 27.06.2025 r. z powodu awarii sieci trakcyjnej oraz przerwy w ruchu na odcinku Dziembówko – Chodzież i znacznego opóźnienia pociągu IC nr 83172/3 „PRZEMYŚLANIN” relacji Świnoujście – Przemyśl Główny podróżnym umożliwiono przejazd poniższym pociągiem:
- IC nr 30167 „GIERYMSKI” relacji Kraków Główny – Przemyśl Główny
oraz uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w pociągu:
- PR nr 331939 (R) „K33 GWAREK OLKUSKI” relacji Wolbrom – Kraków Główny na odcinku Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do