W dniu 10.09.2024 roku w związku z defektem lokomotywy i opóźnieniem pociągu IC nr 85106/7 „Gryf relacji Szczecin Główny – Olsztyn Główny
podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągach:
- R nr 50608 relacji Gdynia Główna – Elbląg na odcinku Gdańsk Główny – Elbląg
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do