W dniu 23.04.2025 roku w związku z opoźnieniem pociagu IC nr 9100/1 „TUWIM” relacji Łódź Fabryczna – Warszawa Wschodnia spowodowanym awarią jednostki, podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągach:
- IC nr 15100/1 „LAZUR” relacji Łódź Fabryczna – Gdynia Główna
- KM nr 91956 relacji Skierniewice – Warszawa Wschodnia
- IR nr 10132/3 relacji Łódź Widzew – Warszawa Wschodnia
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do