Dnia 10.01.2025 roku z powodu opóźnienia pociąguTLK nr 35170/1 ,,KARPATY" relacji relacji Zakopane – Gdynia Główna podróżnym umożliwiono przejazd i honorowanie biletów w poniższych w pociągach:
- KM nr 91950 relacji Skierniewice – Warszawa Wschodnia
- IC nr 61190/1 ,,KARKONOSZE” relacji Szklarska Poręba Górna – Warszawa Wschodnia na odcinku Koluszki – Warszawa Wschodnia
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do