W dniu 22.04.2025 roku w związku z awarią taboru oraz opóźnieniem pociągu TLK nr 51104/5 ,,ŻEGLARZ” relacji Gdynia Główna – Łódź Fabryczna podróżnym umożliwiono przejazd pociągami:
- IC nr 16102/3 ,,KONOPNICKA” relacji Warszawa Wschodnia – Wrocław Główny na odcinku Warszawa Wschodnia – Koluszki
- IC nr 19132/3 ,,KORCZAK” relacji Warszawa Wschodnia – Łódź Fabryczna
- KM nr 19160 /1 ,,BOLIMEK” relacji Warszawa Wschodnia – Żyrardów
- KM nr 19980/1 relacji Warszawa Wschodnia - Skierniewice
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do