W dniu 21.09.2025 r. z powodu awarii lokomotywy i opóźnienia pociągu TLK nr 51110/1 „BIEBRZA” relacji Gdynia Główna – Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w pociągu KM nr 91876/7 (R2) relacji Siedlce – Warszawa Zachodnia.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do