Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu TLK nr 53104/5 „Małopolska” w dniu 23.12.2024 roku

Opublikowano: 2024-12-23, 08:05

W dniu 23.12.2024 roku w związku z awarią taboru i opóźnieniem pociągu TLK nr 53104/5 ,,MAŁOPOLSKA” relacji Gdynia Główna – Zakopane podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągu:

  • EIP nr 5302/3 relacji Gdynia Główna – Kraków Główny na odcinku Iława Główna – Warszawa Zachodnia

 Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.