Opóźnienie pociągu TLK nr 53172/3 „ROZEWIE” w dniu 10/11.11.2024 roku
W dniu 10/11.11.2024 roku z powodu uszkodzenia sieci trakcyjnej na odcinku Parlin – Terespol Pomorski oraz opóźnienia pociągu TLK nr 53172/3 „ROZEWIE” relacji Gdynia Główna – Kraków Główny podróżnym umożliwiono przejazd pociągiem:
- KD nr 69103 ,,SPRINTER SZKLARSKA” relacji Wrocław Główny – Szklarska Poręba Górna na odcinku Wrocław Główny – Jelenia Góra
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.