Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu TLK nr 53172/3 „ROZEWIE” w dniu 10/11.11.2024 roku

Opublikowano: 2024-11-11, 05:38

W dniu 10/11.11.2024 roku z powodu uszkodzenia sieci trakcyjnej na odcinku Parlin – Terespol Pomorski oraz opóźnienia pociągu TLK nr 53172/3 „ROZEWIE” relacji Gdynia Główna – Kraków Główny podróżnym umożliwiono przejazd pociągiem:

  • KD nr 69103 ,,SPRINTER SZKLARSKA” relacji Wrocław Główny – Szklarska Poręba Górna na odcinku Wrocław Główny – Jelenia Góra

 

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

 

    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 

 Przepraszamy za niedogodności.