W dniu 24.11.2024 roku z powodu opóźnienia pociągu TLK nr 54102/3 ,,FLISAK” relacji Gdynia Główna – Katowice podróżnym umożliwiono przejazd oraz uzgodniono honorowanie biletów w poniższych pociągach:
- IC nr 85108/9 „STAŃCZYK” relacji Szczeci Główny – Olsztyn Główny na odcinku Gdańsk Wrzeszcz - Malbork
- PR nr 95858 relacji Malbork – Grudziądz
- KM nr 51350 relacji Płock- Kutno
- ŁKA nr 11378 relacji Kutno – Łódź Widzew
- PR nr 14225 relacji Łódź Fabryczna - Częstochowa
- KŚ nr 40681 relacji Częstochowa – Gliwice na odcinku Częstochowa – Katowice
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do