Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Opóźnienie pociągu TLK nr 83110/1 „KOSSAK” w dniu 21.12.2024 roku

Aktualizacja: 2024-12-21, 14:40 (3)
Opublikowano: 2024-12-21, 12:35

W dniu 21.12.2024 roku w związku z awarią lokomotywy i opóźnieniem pociągu TLK nr 83110/1 „KOSSAK” relacji Kołobrzeg – Kraków Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w n/w pociągach:

  • KW nr 87912 relacji Piła Główna – Poznań Główny
  • Polregio nr 76936 relacji Poznań Główny – Wrocław Główny
  • IC nr 54104/5 „ARTUS” relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna na odcinku Poznań Główny – Opole Główne
  • IC nr 73100/1 „MIECHOWITA” relacji Poznań Główny – Kraków Główny

 Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.