Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Przerwa w ruchu na odcinku Kościan – Leszno w dniu 01.11.2025 roku

Aktualizacja: 2025-11-01, 22:34 (2)
Opublikowano: 2025-11-01, 21:06

Dnia 01.11.2025 roku z powodu wypadku z udziałem osoby postronnej został wstrzymany ruch pociągów na odcinku Kościan – Leszno. W związku z tym została zmieniona organizacja ruchu pociągów: 

Za nw. pociągi na odcinku Kościan - Leszno została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa:

  • IC nr 5602/3 „MAMRY” relacji Olsztyn Główny – Wrocław Główny 
  • IC nr 65000/1 (260) „BALTIC EXPRESS” relacji Praha hl. n. – Gdynia Główna

Nw. pociągi zostały skierowane droga okrężną przez stacje Jarocin i Krotoszyn:

  • IC nr 8650/1 „MERKURY” relacji Szczecin Główny – Wrocław Główny z pominięciem stacji Kościan, Leszno
  • IC nr 86100/1 „BOSMAN” relacji Kołobrzeg – Wrocław Główny z pominięciem stacji Kościan, Leszno, Rawicz, Żmigród
  • IC nr 37150/1 „HALNY” relacji Zakopane – Poznań Główny z pominięciem stacji Oborniki Śląskie, Żmigród, Rawicz, Leszno, Kościan

Pociąg IC nr 5604/5 „MIESZKO” relacji Gdynia Główna – Wrocław Główny został odwołany na odcinku Kościan – Wrocław Główny. Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Pociąg IC nr 37102/3 „ŚLĄZAK” relacji Przemyśl Główny – Poznań Główny został odwołany na odcinku Żmigród - Poznań Główny. Podróżnym umożliwiono przejazd pociągiem PR nr 67106/7 "KAMIEŃCZYK" relacji Szklarska Poręba Górna – Pozań Główny.

Pociąg IC nr 5600/1 „LEDNICA” relacji Gdynia Główna – Wrocław Główny został odwołany na odcinku Poznań Główny – Wrocław Główny. Podróżnym umożliwiono przejazd pociągiem IC nr 8650/1 „MERKURY” relacji Szczecin Główny – Wrocław Główny.

 Uzgodniono wzajemne honorowanie biletów IC pomiędzy spółkami KD, PR i KW na obszarze występowania utrudnień.

 

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.