Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Przerwa w ruchu na odcinku Tomaszów Mazowiecki – Opoczno Południe – Radom Główny w dniu 18.03.2025 roku

Aktualizacja: 2025-03-18, 22:14 (8)
Opublikowano: 2025-03-18, 10:11

W dniu 18.03.2025 roku w powodu z usterki sieci trakcyjnej na szlaku Tomaszów Mazowiecki – Brzustów poniższe pociągi zostały skierowane drogą okrężną z pominięciem stacji Tomaszów Mazowiecki, Przysucha, Drzewica.

 

  • Pociąg IC nr 5334/5 ,,KAZIMIERZ” relacji Bydgoszcz Główna – Kraków Główny został odwołany na odcinku Tomaszów Mazowiecki – Opoczno Południe
  • Pociąg IC nr 2720/1 ,,KOZIOŁEK” relacji Lublin Główny – Poznań Główny został odwołany na odcinku Radom Główny – Łódź Widzew
  • Pociąg IC nr 3560/1 ,,WITKACY” relacji Gdynia Główna – Zakopane został odwołany na odcinku Opoczno Południe - Łódź Widzew
  • Pociąg IC nr 5360/1  ,,WITKACY” relacji Zakopane - Gdynia Główna  został odwołany na odcinku Łódź Widzew – Opoczno Południe
  • Pociąg IC nr 3822/3 ,,SUKIENNICE" relacji Kraków Główny - Szczecin Główny  został odwołany na odcinku  Opoczno Południe - Tomaszów Mazowiecki
  • Pociąg IC nr 8323/2 ,,SUKIENNICE" relacji  Szczecin Główny - Kraków Główny został odwołany na odcinku  Tomaszów Mazowiecki - Opoczno Południe 

Na odwołanym odcinku zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Uzgodniono wzajemne honorowanie biletów PKP Intercity oraz Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej na całym obszarze kursowania pociągów ŁKA do godziny 23:59

 O godz. 16:35 wznowiono ruch i przywracana jest rozkładowa organizacja ruchu pociągów.

Na odwołanym odcinku zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.