Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Przerwa w ruchu pociągów na odcinku Baby - Rokiciny w dniu 15.05.2025 roku

Aktualizacja: 2025-05-15, 21:44 (6)
Opublikowano: 2025-05-15, 16:41

W dniu 15.05.2025 roku z powodu wypadku na przejeździe kolejowym pociągu IC nr 4122/3 „KORFANTY” relacji Bielsko-Biała Główna – Warszawa Centralna oraz przerwy w ruchu pociągów na odcinku Baby – Rokiciny, poniższe pociągi będą kursować drogą okrężną z pominięciem niektórych stacji przewidzianych w rozkładzie jazdy:

  • IC nr 61100/1 ,,ORZESZKOWA” relacji Jelenia Góra – Warszawa Wschodnia został skierowany drogą okrężną z pominięciem stacji Radomsko, Piotrków Trybunalski.
  • TLK nr 54102/3 ,,FLISAK” relacji Gdynia Główna – Katowice został skierowany drogą okrężną z pominięciem stacji Radomsko, Piotrków Trybunalski.
  • IC nr 16102/3  ,,KONOPNICKA” relacji Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny został skierowany drogą okrężną z pominięciem stacji Radomsko, Piotrków Trybunalski.
  • IC nr 5424/5 "SKARBEK" relacji Olsztyn Główny - Racibórz został skierowany drogą okrężną z pominięciem stacji Żyrardów, Skierniewice, Koluszki, Piotrków Trybunalski ,Radomsko.

Uzgodniono wzajemne honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. oraz Kolei Mazowieckich na całym obszarze kursowania pociągów Kolei Mazowieckich od godziny 16:30 do godziny 23:59.

Uzgodniono wzajemne honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. oraz POLREGIO na odcinku Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia od godziny 16:30 do godziny 23:59

Uzgodniono wzajemne honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. oraz Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej na całym obszarze kursowania pociągów Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej od godziny 18:30 do godziny 23:59

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

Przepraszamy za niedogodności.