Przerwa w ruchu pociągów na odcinku Brzeg Dolny – Księginice w dniu 11.07.2025 roku
Aktualizacja:
Od dnia 12.07.2025 roku pociągi kursują zgodnie z rozkładem jazdy bez pomijania stacji handlowych.
Odwołano wzajemne honorowanie biletów spółek: „PKP Intercity” S.A. i „Koleje Dolnośląskie” S.A. na odcinku Wrocław Główny – Zielona Góra Główna.
W dniu 11.07.2025 roku z powodu usterki sieci trakcyjnej i przerwy w ruchu na odcinku Brzeg Dolny – Księginice nastąpiła zmiana organizacji ruchu pociągów.
- Pociąg IC nr 68153/2 „SWAROŻYC” relacji Wrocław Główny – Świnoujście będzie kursował drogą okrężną przez stację Legnica z pominięciem postojów handlowych na stacjach: Brzeg Dolny, Wołów, Ścinawa.
Dla podróżnych na odcinku Wrocław Główny – Rudna Gwizdanów uruchomiona zostanie zastępcza komunikacja autobusowa.
- Pociąg IC nr 73104/5 „MEHOFFER” relacji Zielona Góra – Przemyśl Główny będzie kursował drogą okrężną przez stację Legnica z pominięciem postojów handlowych w stacjach: Brzeg Dolny, Wołów, Ścinawa.
- Pociąg IC nr 8358/9 „WYCZÓŁKOWSKI” relacji Świnoujście – Przemyśl Główny będzie kursował drogą okrężną przez stację Legnica z pominięciem postojów handlowych w stacjach: Brzeg Dolny, Wołów, Ścinawa.
- Pociąg IC nr 3814/5 „MATEJKO” relacji Kraków Główny - Szczecin Główny będzie kursował drogą okrężną przez stację Legnica z pominięciem postojów handlowych na stacjach: Brzeg Dolny, Wołów, Ścinawa.
- Pociąg IC nr 37104/5 „MEHOFFER” relacji Przemyśl Główny – Zielona Góra Główna będzie kursował drogą okrężną przez stację Legnica z pominięciem postojów handlowych na stacjach: Brzeg Dolny, Wołów, Ścinawa.
- Pociąg IC nr 86152/3 „SWAROŻYC” relacji Świnoujście – Wrocław Główny będzie kursował drogą okrężną przez stację Legnica z pominięciem postojów handlowych na stacjach: Brzeg Dolny, Wołów, Ścinawa.
Do odwołania uzgodniono wzajemne honorowanie biletów spółek: „PKP Intercity” S.A. i „Koleje Dolnośląskie” S.A. na odcinku Wrocław Główny – Zielona Góra Główna .
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do