Przerwa w ruchu pociągów na odcinku Dobiegniew - Choszczno w dniu 27.07.2025 roku
Dnia 27.07.2025 roku w związku z przerwą w ruchu pociągów na odcinku Dobiegniew - Choszczno spowodowaną usterką sieci trakcyjnej została zmieniona organizacja ruchu pociągów. Nw. pociągi będą kursowały drogą okrężną przez stację Rzepin z pominięciem stacji przewidzianych w ich rozkładzie jazdy Szamotuły, Wronki, Krzyż, Dobiegniew, Choszczno, Stargard.:
- Pociąg IC nr 38100/1 ,,GÓRSKI” relacji Rzeszów Główny – Świnoujście
- Pociąg IC nr 83100/1 ,,GÓRSKI” relacji Świnoujście – Rzeszów Główny
Zmiana trasy może spowodować opóźnienie wymienionych pociągów. Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Podróżnym z pomijanych stacji umożliwiono przejazd pociągami POLREGIO i Kolei Wielkopolskich, w których uzgodniono honorowanie biletów spółki,,PKP Intercity" S.A.
- Ze względu na opóźnienie pociągu IC nr 8108/9 ,,PODLASIAK" relacji Szczecin Główny - Suwałki dla podróżnych uzgodniono i umożliwiono przejazd pociągiem EIC nr 71006/7 (47) ,,BERLIN-WARSZAWA-EXPRESS" na odcinku Poznań Główny - Warszawa Wschodnia z wyznaczeniem dodatkowych postojów na stacjach: Swarzędz, Września, Słupca, Konin, Koło, Kutno, Łowicz Główny, Sochaczew. Na odcinku Łowicz Główny - Warszawa Wschodnia podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągu KM nr 91416 relacji Łowicz Główny - Warszawa Wschodnia. Od stacji Warszawa Wschodnia uruchomiono skład zastępczy do stacji Suwałki.
- Pociąg EIC nr 8154/5 ,,BŁĘKITNA FALA” relacji Świnoujście – Warszawa Wschodnia zostanie odwołany na odcinku Świnoujście – Szczecin Główny. Na odwołanym odcinku uzgodniono przejazd oraz honorowanie w pociągu IC nr 8156/7 ,,GAŁCZYŃSKI” relacji Świnoujście – Warszawa Wschodnia na odcinku Świnoujście – Szczecin Główny.
Informujemy, że ze względu na ww. przerwę w ruchu pociągi spółki ,,PKP Intercity" S.A. mogą doznawać znacznych opóźnień powyżej 120 minut.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.