Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Przerwa w ruchu pociągów na szlaku Olsztynek – Waplewo w dniu 06.12.2024 roku

Aktualizacja: 2024-12-06, 15:11 (4)
Opublikowano: 2024-12-06, 12:02

Dnia 06.12.2024 roku w związku z drzewem na sieci trakcyjnej  został wstrzymany ruch pociągów na szlaku Olsztynek – Waplewo nastąpi zmiana organizacji ruchu pociągów:

  • IC nr 5322/3 „SIENKIEWICZ” relacji Olsztyn Główny – Kraków Główny został skierowany droga okrężną przez stację Iława Główna z pominięciem stacji Olsztynek, Nidzica, przewidzianych w jego rozkładzie jazdy.
  • IC nr 3520/1 "ŻEROMSKI" relacji Kraków Główny - Olsztyn Główny został skierowany droga okrężną przez stację Iława Główna pominięciem stacji Nidzica, Olsztynek.
  • IC 4522/3 „SKARBEK” relacji Racibórz - Olsztyn Główny odwołany na odcinku Nidzica - Olsztyn Główny. Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.
  • IC 5320/1 „ŻEROMSKI” relacji Olsztyn Główny - Kraków Główny odwołany na odcinku Olsztyn Główny - Nidzica. Na odwołanym odcinku została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.
  • IC nr 3522/3 „SIENKIEWICZ” relacji Kraków Główny – Olsztyn Główny został skierowany droga okrężną przez stację Iława Główna z pominięciem stacji Nidzica i Olsztynek,przewidzianych w jego rozkładzie jazdy.
  • IC nr 5422/3 „SKARBEK” relacji Olsztyn Główny – Racibórz  został skierowany droga okrężną przez stację Iława Główna z pominięciem stacji Olsztynek i Nidzica, przewidzianych w jego rozkładzie jazdy.

Na odcinku Olsztyn Główny - Działdowo - Olsztyn Główny zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

 

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.