Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Przerwa w ruchu pociągów na szlaku Radziszów – Leńcze w dniu 02.10.2025 roku

Aktualizacja: 2025-10-02, 21:07 (4)
Opublikowano: 2025-10-02, 17:23

Dnia 02.10.2025 roku w związku z potrąceniem osoby postronnej na szlaku jednotorowym Radziszów – Leńcze został wstrzymany ruch pociągów i nastąpi zmiana organizacji w ruchu poniższych pociągów:

  • EIC nr 3150/1 „TATRY” relacji Zakopane – Warszawa Wschodnia został odwołany na odcinku Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Warszawa Wschodnia

Na odcinku Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Kraków Główny zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa. Następnie podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów na pociągach: EIP nr 3100/1 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia oraz EIC nr 3102/3 relacji Kraków Główny – Warszawa Wschodnia.

  • TLK nr 83108/9 „LUBOMIRSKI” relacji Kołobrzeg – Zakopane został odwołany na odcinku Skawina – Zakopane

Na odwołanym odcinku zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.

  • IC nr 31100/1 ,,MALINOWSKI" relacji Zakopane - Warszawa Wschodnia został odwołany na odcinku Stronie – W-wa Wschodnia.  Na odcinku Stronie – Kraków Główny została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa. Od stacji Kraków Główny podróżnym umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów w pociągu IC nr 3124/5 ,,ŁOKIETEK" relacji Kraków Główny - Warszawa Wschodnia.
  • IC nr 5360/1 ,,WITKACY" relacji Gdynia Główna - Zakopane został odwołany na odcinku Kraków Główny – Zakopane. Na odwołanym odcinku dla podróżnych została zorganizowana zastępcza komunikacja autobusowa.

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.