Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Wróć do zakładki Komunikaty

Przerwa w ruchu pociągów na szlaku Świdwin - Rąbino w dniu 12.01.2025 roku

Aktualizacja: 2025-01-12, 13:02 (4)
Opublikowano: 2025-01-12, 06:14

W dniu 12.01.2025 roku z powodu  powalonego drzewa na sieć trakcyjną na szlaku Świdwin - Rąbino został wstrzymany ruch pociągów. W związku z tym mogą wystąpić znaczne opóźnienia pociągów.

  • TLK nr 83108/9 ,,LUBOMIRSKI” relacji Szczecin Główny – Zakopane został odwołany na odcinku Runowo Pomorskie  – Białogard.  Na odwołanym odcinku zorganizowano zastępczą komunikację autobusową.
  • IC nr 58100/1 ,,ALBATROS” relacji Gdańsk Główny – Szczecin Główny został odwołany na odcinku Białogard – Runowo Pomorskie. Na odwołanym odcinku zorganizowano zastępczą komunikację autobusową.
  • IC nr 85106/7 ,,GRYF” relacji Szczecin Główny – Olsztyn Główny został odwołany na odcinku Runowo Pomorskie – Gdynia Główna.  Na odcinku Runowo Pomorskie - Białogard zorganizowano zastępczą komunikację autobusową. Na odcinku BiałogardGdynia Główna uzgodniono przejazd i honorowanie w pociągu TLK nr 83108/9 relacji Szczecin Główny – Zakopane. Od stacji Gdynia Główny zostanie uruchomiony zastępczy skład wagonowy.
  • IC nr 81104/5 ,,RYBAK” relacji Szczecin Główny – Białystok został odwołany na odcinku Runowo Pomorskie  – Białogard.  Na odwołanym odcinku zorganizowano zastępczą komunikację autobusową.
  • IC nr 58102/3 ,,ŻUŁAWY” relacji Olsztyn Główny – Szczecin Główny został odwołany na odcinku Białogard – Runowo Pomorskie.  Na odwołanym odcinku zorganizowano zastępczą komunikację autobusową.

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

  • za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
  • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
  • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.