Utrudnienia w ruchu pociągów na odcinku Berlin - Frankfurt / Oder w dniu 14.02.2025 roku
Dnia 14.02.2025 roku związku z warunkami atmosferycznymi w Niemczech na odcinku Berlin Hbf -Frankfurt/Oder doszło do wielu awarii infrastruktury:
Utrudnienia zakończyły się: pociągi kursują na odcinku Frankfurt (Oder)-Berlin Gesundbrunnen- Frankfurt (Oder) bez objazdu:
Pociągi z Berlina zostały przekierowane drogą okrężną przez Cottbus, przewidywane opóźnienie ok 180 minut.
- IC (59) 73000/1 „Galicja” relacji Berlin Gesundbrunnen- Przemyśl Główny
- EIC (45) 71008/9 „BWE” relacji Berlin Gesundbrunnen-Warszawa Wschodnia
- EIC (246) 17002/3 „BWE” relacji Warszawa Wschodnia- Berlin Gesundbrunnen - pociąg odjechał na odcinku Frankfurt (Oder)-Berlin Gesundbrunnen bez objazdu.
- Pociąg EIC (248) 17000/1 „BWE” został odwołany na odcinku Frankfurt Oder- Berlin Gesundbrunnen na odwołanym odcinku pasażerowie mogą ontynuować podróż pociągiem regionalnym do Erkner dalej pociągami S-Bahn.
- Pociąg IC (57) 73002/3 „Wawel” został odwołany na odcinku Berlin Gesundbrunnen- Frankfurt Oder na odwołanym odcinku pasażerowie mogą kontynuować podróż pociągiem S-Bahn do Erkner lub pociągami IC jadącymi objazdem.
- Pociąg IC (54) 37004/5 „Odra” relacji Kraków Główny- Berlin Gesundbrunnen odwołany na odcinku Rzepin - Berlin Gesundbrunnen pasażerowie na odwołnym odcinku mogą kontynuować podróż w poc EIC 246 17002/3 „BWE” relacji Warszawa Wschodnia- Berlin Gesundbrunnen
- Pociąg EIC (49) 71004/5 „BWE” relacji Berlin Gesundbrunnen-Warszawa Wschodnia odwołany na odcinku Berlin Gesundbrunnen- Rzepin na odwołanym odcinku przejazd podróżnych pociągiem S-Bahn do Erkner lub pociągami IC jadącymi objazdem.
- Pociąg EIC nr (45) 71008/9 "BWE" relacji Berlin Gesundbrunnen -Warszawa Wschodnia na odcinku Rzepin - Warszawa Wschodnia będzie kursowł pod zmienionym numerem: EIC nr (47) 71006/7 relacji Berlin Hbf - Warszawa Wschodnia.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do