Przerwa w ruchu pociągów na odcinku Oborniki Śląskie – Pęgów w dniu 25.11.2025 roku
W dniu 25.11.2025 r. z powodu przerwy w ruchu na odcinku Oborniki Śląskie – Pęgów spowodowanym potrąceniem osoby nieuprawionej ze skutkiem śmiertelnym przez pociąg nr 76938 (POLREGIO S.A.) podróżnym z pociągu IC nr 54100/1 „HEWELIUSZ” relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna umożliwiono przejazd poniższymi pociągami:
- IC nr 8302/3 „CHEŁMOŃSKI” relacji Świnoujście – Kraków Główny na odcinku Wrocław Główny – Opole Główne
- PR nr 64416 (R) relacji Wrocław Główny - Kędzierzyn-Koźle, uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A.
Podróżnym z pociągu IC nr 60101 „HEWELIUSZ” relacji Wrocław Główny – Jelenia Góra umożliwiono przejazd i uzgodniono honorowanie biletów spółki „PKP Intercity” S.A. w poniższych pociągach:
- KD nr 69287 (Os) relacji Wrocław Główny – Gryfów Śląski na odcinku Wrocław Główny – Jelenia Góra
Poniższe pociągi skierowano drogą okrężną przez stacje: Długołęka, Grabowno Wielkie, Krotoszyn, Jarocin z pominięciem stacji: Kościan, Leszno Oborniki Śląskie, Żmigród i Rawicz przewidzianych w ich rozkładzie jazdy:
- IC nr 260 (65000/1) „BALTIC EXPRESS” relacji Praha Hlavni Nadrazi – Gdynia Główna
- IC nr 8650 „MERKURY” relacji Szczecin Główny – Wrocław Główny
- IC nr 86100 „BOSMAN” relacji Kołobrzeg – Wrocław Główny
- IC nr 37102/3 „ŚLĄZAK” relacji Przemyśl Główny – Poznań Główny
- IC nr 5602 „MAMRY” relacji Olsztyn Główny – Wrocław Główny
- IC nr 5600/1 „LEDNICA” relacji Gdynia Główna – Wrocław Główny
Za pominięte stacje w/w. pociągów została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.
Dla podróżnych z pociągu IC nr 54100/1 „HEWELIUSZ” relacji Gdynia Główna – Bielsko-Biała Główna od stacji Oborniki Śląskie uruchomiona została zastępcza komunikacja autobusowa.
Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.
Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:
- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
- osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
- przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.
Przepraszamy za niedogodności.
Nowość! Uruchomiliśmy nowy system sprzedaży e-IC 2.0
Jadę z
PRZEZ
Jadę do