Szanowny użytkowniku,
informujemy, że nasza strona nie jest obsługiwana przez starsze typy przeglądarek internetowych. Rekomendujemy skorzystanie z:

  • Chrome w wersji 60 lub nowszej
  • Firefox w wersji 60
  • iOS w wersji 12
  • Safari w wersji 12
  • Microsoft Edge

Utrudnienia w ruchu pociągów na odcinku Poznań Główny – Kościan w dniu 01.10.2025 roku

Aktualizacja: 2025-10-01, 08:36 (2)
Opublikowano: 2025-10-01, 08:35

W dniu 01.10.2025 roku w związku potrąceniem osoby postronnej przez  pociąg IC nr 73150/1 ,,HALNY" na odcinku Rawicz – Żmigród  występują utrudnienia w ruchu pociągów. Zostanie zmieniona organizacja ruchu poniższych pociągów:

  • IC nr 73150/1 ,,HALNY" relacji Poznań Główny – Zakopane odwołany na odcinku Poznan Główny – Wrocław Główny, od stacji Wrocław Główny pociąg zostanie uruchomiony składem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy.
  • IC nr 6503/2 ,,MAMRY" relacji Wrocław Główny – Olsztyn Główny kursuje drogą okrężną przez stacje Milicz, Krotoszyn z pominięciem stacji Wrocław Mikołajów, Oborniki Śląskie, Żmigród, Rawicz, Leszno, Kościan.
  • IC nr 6505/4 ,,MIESZKO" relacji Wrocław Główny – Gdynia Główna kursuje drogą okrężną przez stacje Milicz, Krotoszyn z pominięciem stacji Leszno.
  • IC nr 73102/3 ,,ŚLĄZAK" relacji Poznań Główny – Przemyśl Główny kursuje drogą okrężną przez stacje Milicz, Krotoszyn z pominięciem stacji Kościan, Leszno, Rawicz, Żmigród, Oborniki Śląskie.
  • IC nr 6851/0 ,,MERKURY" relacji Wrocław Główny – Świnoujście  kursuje drogą okrężną przez stacje Milicz, Krotoszyn  z pominięciem stacji Kościan.
  • IC nr 261 (56000/1) ,,BALTIC EXPRESS" relacji Gdynia Główna – Praha hl.n.  kursuje drogą okrężną przez stacje Milicz, Krotoszyn  z pominięciem stacji Leszno.

Uzgodniono wzajemne honorowanie biletów spółek „PKP Intercity”, Kolei Wielkopolskich, Koleje Dolnośląskie oraz Polregio.

Prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty głosowe.

 Informujemy, że mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji, dotyczącej komfortu podroży. Reklamację, można zgłosić:

    •  za pośrednictwem formularza reklamacyjnego, który jest na stronie internetowej (w polu „Twoje pytanie dotyczy” należy wybrać „Komfortu podróży”),
    • osobiście w dowolnej kasie biletowej oznaczonej logotypem Spółki PKP Intercity,
    • przesyłką pocztową na adres: PKP Intercity S.A. Centrala Spółki, Al. Jerozolimskie 142 A, 02-305 Warszawa.

 Przepraszamy za niedogodności.